תיירות אל רום מרחיבים את הצוות ומחפשים עובדי קבלה בעלי תודעת שירות מצוינת ואפשרות לעבודה בחגים ובסופי שבוע. העבודה כוללת מענה טלפוני, תפעול משמרת (כולל סדר וניקיון בסביבת העבודה) ועבודה בחגים, סופי שבוע, ערבים ובשעות לא שגרתיות (חובה)
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד: יחסי אנוש מצוינים יכולת עבודה בריבוי משימות נגישות לתוכנות והיכרות עם יישומי מחשב יכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
מגורים בקרבת אל רום ונכונות לעבודה בעיקר בסופ”ש
השכלה נדרשת:
אין דרישה מיוחדת
היקף המשרה:
גמיש
סוג המשרה:
כולל סופי שבוע וחגים
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק. רק פניות מתאימות תענינה.
* תודעת שירות ויחסי אנוש מצויינים
* יכולת עבודה בריבוי משימות
* נגישות לתוכנות והיכרות עם יישומי מחשב
* יכולת פתרון בעיות באופן עצמאי
* מגורים בקרבת אל רום ונכונות לעבודה בעיקר בסופי שבוע.
אחראיות על מגוון משימות בתחום הנהלת החשבונות, תוך עבודה שוטפת עם מערכת הכספים של הקיבוץ.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד: תעודת מנהלת חשבונות סוג 1+2– חובה.
הכשרה נוספת בתחומים הנהלת חשבונות/חשבת שכר – יתרון. שליטה מלאה ב-Office, במיוחד Excel ידע והבנה בתוכנות הנהלת חשבונות ממוחשבות ויכולת למידה של מערכות חדשות.
סדר וארגון, דייקנות, קפדנות ויכולת תשומת לב לפרטים .
ניהול זמן ויכולת עבודה בממשקים מגוונים.
יחסי אנוש מצוינים ויכולת עבודה בצוות
אמינות ודיסקרטיות
ניסיון תעסוקתי:
ניסיון של לפחות 3 שנים בתחום
ניסיון בעבודה עם מערכת הנהלת חשבונות קיבוצית- יתרון
איש.ת אחזקה ותפעול במלון אחראי.ת על תחזוקה שוטפת של המתקנים והמערכות במלון במטרה להבטיח תקינות תפעולית גבוהה ונוחות מקסימלית לאורחים, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של ניקיון ותחזוקה. התפקיד כולל אחריות על צוות משק הבית.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
יכולת ניהול צוותים ויכולת ארגון גבוהה, יחסי אנוש מצוינים, יכולת עבודה תחת לחץ, כישורים טכניים מפותחים ויכולת פתרון בעיות באופן עצמאי .
יכולת עבודה עם כלי עבודה וציוד מקצועי בתחום האחזקה ,הבנה בתחום הניקיון וההיגיינה ,יכולות אדמיניסטרטיביות וטיפול בתהליכים
מגורים בקרבת אל רום, גמישות וזמינות לעבודה בסופ”ש .
השכלה רלוונטית וניסיון בתחום האחזקה - יתרון
עיקרי התפקיד:
אחריות לניהול ופיתוח מגזר העסקים של האגש”ח (ביניהם תיירות, חקלאות, קרקעות, שותפויות ועוד) אחריות על הניהול הכספי כולל מעקב על תזרים המזומנים, דוחות כספיים, השקעות פיננסיות וכל הקשור בכך.
פיתוח עסקים קיימים וחדשים, גיוס הון להשקעות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
- ניסיון מוכח בניהול עסקי\ כלכלי וכספי
- יכולת גבוהה של קריאה וניתוח דוחות כספיים
-ניסיון בתחומי חקלאות ומסחר
-יכולת הובלת תהליכים, הנעה וניהול עובדים ומנהלים, ראייה מערכתית ויכולת ניהול מו”מ.
- תקשורת בין אישית טובה, יכולת עבודה בצוות, יושר אישי ואמינות
-הכרות וידע מוכח בעבודה מול הגופים הרגולטוריים (משרדי ממשלה, מועצה אזורית וכו’)
כפיפות: יו”ר
היקף משרה: 80% אורך הקדנציה: 4 שנים
הגשת מועמדות עד לתאריך 9/1/25
** רק פניות מתאימות תענינה**
לניהול תחום החינוך בקיבוץ מגיל לידה עד כיתה א' דרוש\ה מנהל\ת בחצי משרה. התפקיד כולל ניהול עובדים, סדר יום, סידור עבודה, קשר עם ההורים והקהילה, קשר עם מדריכים פדגוגיים, אדמיניסטרציה
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
-יכולת הובלה והנעת צוותים, כולל ייעוץ והדרכה -יכולת ארגונית וניהולית, ניהול ובקרה על תקציב -תואר בתחום החינוך\ תעודת הסמכה לגננת- יתרון -ניסיון ניהולי (עדיפות בתחום החינוך הקיבוצי) -יחסי אנוש ויכולות בינאישיות גבוהות
• אחריות כוללת לניהול משאבי האנוש בקיבוץ, כולל יזום והובלת תהליכים לשיפור וייעול.
• אחריות לניהול תקציב למשאבי-אנוש.
• אחריות לניהול תיקי עובדים, הסכמים וכד' לכלל העובדים בקיבוץ.
• אחריות לקביעת נהלי עבודה ועדכוני שכר.
• סיוע לחברים בכל הנושאים הקשורים לתעסוקה ולקראת פרישה.
• סיוע למנהלים בנושאים הקשורים בעבודה: גיוס עובדים, ניהול צוות, רווחה טיפול בקונפליקטים, תכניות הדרכה והכשרה מקצועית.
• אחריות לקיום קשר קבוע עם גורמים מקומיים ואזוריים הקשורים בתחום.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• בקיאות בדיני עבודה, יחסי עבודה וניסוח הסכמים.
• יכולת עבודה עם שותפים בצוותים שונים.
• השכלה רלוונטית.
• יכולת הקשבה ואמפטיה.
• אמינות ודיסקרטיות.
• תקשורת בינאישית טובה מאוד
* ניסיון קיבוצי - יתרון
מהות התפקיד:
אחריות ניהולית עיקרית על תפעול המלון, פעילות האירוח, וכן על פעילויות התיירות (קטיף עצמי, חוויה) במסגרת התפקיד:
בניה תכנית עבודה שנתית ורב שנתית וניהול תקציב תוך הקפדה על רווחיות.
ניהול המערך הכספי של האירוח מול המנהל העסקי והנהלת החשבונות של הקיבוץ.
ניהול שיווק ודאגה לתפוסה מקסימלית של האתר (אורחים מהארץ ומחו"ל).
ניהול והפעלת צוות עובדים במגוון תפקידים ועבודות בשיתוף עם מנהל/ת משאבי אנוש של הקיבוץ.
אחריות לאחזקה שוטפת של כל המבנים, התשתיות והמתקנים של האירוח.
יזמות ואחריות על שיפוצים ובמידת הצורך גם בנייה חדשה.
אחריות על ניהול המחסן והמלאי.
רכש ועבודה מול ספקים.
הפעלת קבלן מזון בעת הצורך.
אחריות ובטיחות של האורחים, המבנים והמתקנים באירוח.
אחריות על חזות האירוח, נוי, עיצוב.
ייצוג ואחריות מול מוסדות: משרד הבריאות, כיבוי אש, רישוי עסקים, תיירות, עמותות, מועצה אזורית ועוד.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד וניסיון נדרש: כישורים נדרשים :
השכלה בתחום התיירות/כלכלה/מנהל עסקים- חובה!
ניסיון ניהולי בתחום האירוח כפרי/מלון/כפר נופש- - חובה!
רקע וניסיון כלכלי, ניסיון בניהול תקציב.
ידע ומיומנות גבוהה בהפעלת מחשב ותוכנות און ליין.
הבנה ושליטה באינטרנט, רשתות חברתיות, שיווק ופרסום.
שליטה מלאה בשפה העברית והאנגלית - שפות נוספות יתרון.
יזמות ויכולת פיתוח והתמודדות עם אתגרים חדשים.
יכולת ארגון וניהול צוות גדול של עובדים. יכולת עבודה תחת לחץ.
נכונות לעבודה גם בשעות לא שגרתיות ולעתים גם בערבים, שבתות וחגים.
תודעת שרות גבוהה ויחסי אנוש מצוינים.
מגורים במקום או באזור הקרוב לאירוח.(רמה"ג ,גליל עליון) - יתרון
מיומנויות: תשוקה וחיבור לתחום האירוח / זיקה ומוכוונות לפעילות אירוח בקיבוץ, קהילה
תהליך האיתור: מיון, איתור והמלצה ע"י צוות השמה, אישור ומינוי ע"י דירקטוריון תיירות.
היקף משרה: משרה מלאה
כפיפות: יו"ר התיירות
השכלה נדרשת: מקצועית
היקף המשרה: משרה מלאה
סוג המשרה: כולל סופי שבוע וחגים
קבצים מצורפים: PDF icon מנהל תיירות
הגדרת תפקיד 3.24.pdf
למשרה זו, קורות החיים ישלחו ישירות למעסיק.
רק פניות מתאימות תענינה.
המשרה מיועדת לגברים ונשים כאחד.