- 12 שנות לימוד או בגרות מלאה- חובה!
- ניסיון קודם בתחבורה ציבורית-יתרון
- ניסיון בעבודה במוקד טלפוני / כנציג שירות לקוחות טלפוני/ פרונטלי- יתרון
- שליטה ברמה טובה בישומי המחשב והאינטרנט עם דגש על אופיס ואקסל בפרט
**המועמדים ידרשו להגיש מטלה מסננת לבחינת עמידה ברמת שליטה מספקת ביישומי האופיס.
- הופעה ייצוגית .
- ניידות: יכולת הגעה עצמאית
כישורים אישיותיים:
- יחסי אנוש טובים ותודעת שרות ברמה גבוהה
- יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובע"פ
- יכולת לימוד גבוהה ומהירה
- יכולת עבודה בצוות
תנאים והיקף משרה:
- היקף משרה: מלאה 100% משרה
- שעות העבודה: א'-ה' 08:00-16:30
- תחילת עבודה: מיידית
- מגורים- אזור בקצרין והסביבה הקרובה- יתרון משמעותי
- מיקום המשרה- קצרין
- כפיפות: מנהל אשכול תח"צ
- השכר נקבע על פי החלטת משרד הפנים
מועמדים/ות העונים/ות לדרישות הנ"ל ומעונייינים בהגשת מועמדות, מתבקשים לצרף את המסמכים הבאים ולשלוח למנהלת משאבי אנוש חכ"ל גולן - הדס צור, בדוא"ל mtg@megolan.org.il או לכתובת: מתחם קסם הגולן חוצות קצרין, ת.ד 3627, 12900. חובה לצרף את כלל המסמכים הנדרשים כתנאי להשתתפות במכרז:
- קורות חיים, כולל פירוט ניסיון קודם.
- אישורי העסקה (מסמך רשמי ממקומות העבודה הקודמים כולל: שם מלא של העובד, מספר ת.ז, תאריך תחילת עבודה ותאריך סיום עבודה, ציון התפקיד אותו מילא העובד ופירוט עיקריו, ציון כמות ניהול כפיפים במידה ורלוונטי לדרישות המשרה).
- תעודות המעידות על השכלה בהתאם לדרישות הסף למשרה.
- מסמכים נוספים, באם צוין כך בדרישות המשרה ובשאלון.
לפרטי המכרז המלאים, כולל דרישות המכרז ומסמך שאלון אישי, יש להיכנס לאתר החברה הכלכלית גולן בכתובת www.calcalit-golan.co.il -> תפריט ראשי בדף הבית -> מכרזים וקולות קוראים -> כח אדם - דרושים.
תינתן העדפה לשיוך לקבוצה הזכאית לייצוג הולם בהתאם לכללים הקבועים בתקנות. זכותו של מועמד בעל מוגבלות לקבל התאמות למשרה. מועמדים העומדים בדרישות ומגישים את כלל המסמכים יזומנו לשיחה מקדימה ובהתאמה לוועדת הבחינה המחייבת (משרות בכירות יידרשו למבחני התאמה על פי דרישות משרד הפנים לעניין זה).
מועד אחרון לקבלת הצעות: יום ה, 8.5.25, י׳ באייר ה׳תשפ״ה
המכרז מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והינו לנשים וגברים כאחד. רק מועמדים העונים לדרישות המכרז יענו.