• אחריות כוללת לניהול המשאב האנושי במגזר העסקי – חברים ושכירים.
• מעורבות והובלת תהליכי מש"א בארגון .
• ניהול והובלת תהליכי גיוס, מיון, השמת עובדים וסיום יחסי עבודה.
• ניהול תחום דיני העבודה בארגון.
• ייעוץ וליווי מקצועי ומתן שירותי מש"א למנהלים ולעובדים.
• בקרה על נוכחות עובדים ומשכורות של כלל החברים והשכירים, עבודה שוטפת מול חשבת השכר.
• כתובת מקצועית לליווי מנהלים ופיתוח ארגוני.
• ניהול מדיניות משאבי אנוש ע"פ החלטות וועד ההנהלה.
• ניהול, סיוע ובקרה בהתנהלות לפי חוקי העבודה.
• השתתפות בצוותים והנהלות, בהתאם לעניין.
• הובלת תהליכים ארגוניים נדרשים.
• גיבוש מדיניות ותכנית עבודה בתחום משאבי-אנוש.
• ייזום והובלת תהליכים ארגוניים ומעורבות בתהליכי שינוי וייעול ארגוניים.
• פיתוח מנהלים ועובדים, הכשרות.
• רווחה- אירועי עובדים, הרמות כוסית, טיולים, ימי הולדת, סיוע בתחום הפרט כשצריך.
• נוכחות בישיבות צוות תיאום.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ניסיון מוכח בניהול משאבי אנוש בקיבוץ מתחדש- יתרון.
• תקשורת בינאישית ויחסי אנוש לא פחות ממעולים.
• ידע מוכח ובקיאות בדיני עבודה – חובה.
• השכלה פורמאלית בתחום רלוונטי.
• עצמאות ויצירתיות בעבודה.
• יכולת עבודה בצוות.
• תודעת שירות גבוהה.
• סדר, ארכון ויסודיות.
• אמינות יושרה ודיסקרטיות.
1. אחריות על גיבוש ובקרה של מדיניות התאגיד לטווח הקצר ולטווח הארוך בתחום הכלכלי.
2. ניהול ישיבות הנהלת התאגיד ואספת הקיבוץ בנושאים הכלכליים, לרבות הכנת סדר יום ופרוטוקולים, ואחריות לביצוע ההחלטות.
3. קידום והובלת יוזמות כלכליות אסטרטגית ומעשית, ושימת דגש על פיתוח עסקי.
4. פיתוח אסטרטגיה עסקית ופיתוח עסקים חדשים ושותפויות אסטרטגיות של התאגיד.
5. אחריות, פיקוח, ובקרה על התכנית השנתית של עסקי התאגיד ושותפויותיו.
6. קיום תהליכי בקרה על פעילויות התאגיד ושותפויותיו.
7. ניהול, ליווי ופיקוח על עבודת בעלי התפקידים המרכזיים (מרכז משק ומנהלת כספים).
8. ייצוג התאגיד ושותפויותיו.
9. חברות ונוכחות בהנהלות: הנהלה כלכלית ובוועד ההנהלה, ועדת איתור לתפקידים בכירים.
10. קשר עם גורמי חוץ יחד עם בעלי התפקידים המכהנים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
ניסיון קודם בתפקיד יו"ר כלכלי .
השכלה רלוונטית מתחום עסקים, כלכלה וראיית חשבון.
הבנה וניסיון קודם בנושאים עסקיים, כלכליים ובהובלת תהליכי פיתוח.
יושר, אמינות, דיסקרטיות מחויבות לתפקיד, דומיננטיות ויכולת הובלה.
היכרות ועבודה מול מוסדות שלטון אזוריים וארציים.
יכולת ניהול מו"מ עם גורמים חיצוניים ושותפים עסקיים.
יכולת הנעת אנשים, פיקוח ובקרה על עבודת מרכז המשק ומנהל הכספים.
• אחריות כוללת לניהול המשאב האנושי במגזר העסקי – חברים ושכירים.
• מעורבות והובלת תהליכי מש"א בארגון .
• ניהול והובלת תהליכי גיוס, מיון, השמת עובדים וסיום יחסי עבודה.
• ניהול תחום דיני העבודה בארגון.
• ייעוץ וליווי מקצועי ומתן שירותי מש"א למנהלים ולעובדים.
• בקרה על נוכחות עובדים ומשכורות של כלל החברים והשכירים, עבודה שוטפת מול חשבת השכר.
• כתובת מקצועית לליווי מנהלים ופיתוח ארגוני.
• ניהול מדיניות משאבי אנוש ע"פ החלטות וועד ההנהלה.
• ניהול, סיוע ובקרה בהתנהלות לפי חוקי העבודה.
• השתתפות בצוותים והנהלות, בהתאם לעניין.
• הובלת תהליכים ארגוניים נדרשים.
• גיבוש מדיניות ותכנית עבודה בתחום משאבי-אנוש.
• ייזום והובלת תהליכים ארגוניים ומעורבות בתהליכי שינוי וייעול ארגוניים.
• פיתוח מנהלים ועובדים, הכשרות.
• רווחה- אירועי עובדים, הרמות כוסית, טיולים, ימי הולדת, סיוע בתחום הפרט כשצריך.
• נוכחות בישיבות צוות תיאום.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
• ניסיון מוכח בניהול משאבי אנוש בקיבוץ מתחדש- יתרון.
• תקשורת בינאישית ויחסי אנוש לא פחות ממעולים.
• ידע מוכח ובקיאות בדיני עבודה – חובה.
• השכלה פורמאלית בתחום רלוונטי.
• עצמאות ויצירתיות בעבודה.
• יכולת עבודה בצוות.
• תודעת שירות גבוהה.
• סדר, ארכון ויסודיות.
• אמינות יושרה ודיסקרטיות.
כתובת לפניות חברי הקהילה בנושאי פרט, בריאות ורווחה.
ליווי חברים ומשפחות במצבי חולי ומשבר- תמיכה, ניהול הטיפול בהיבט הקהילתי, רשת תמיכה . מתן מענה ראשוני והפנייה להמשך טיפול של גורמי מקצוע.
פעילות לקידום אורח חיים בריא בקהילה בשיתוף הגורמים השונים.
צוות פרט ורווחה-קיום פגישות קבועות, ניהול סדר יום ופרוטוקול.
קשר עם גורמי חוץ: מחלקת הרווחה במועצה האזורית, עובד סוציאלי יישובי תיאום מול גורמי בריאות הנפש וייעוץ פסיכולוגי / עובדת סוציאלית, מחלקת בריאות ורווחה בתנועה הקיבוצית.
כתובת לפניות חברי האגש"ח בנושאי: בריאות (ביטוחי בריאות) ורווחה (צרכים מיוחדים, בנים תלויים, קרן עזרה הדדית וסיעוד), סיוע לחברים להגשת פניות לקרן המילואים, סיוע במיצוי זכויות.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
השכלה בתחום - חובה
ידע, ניסיון מוכח והבנה בתחום הרווחה והפרט בקיבוצים- יתרון
ראייה רחבה ומערכתית
רגישות ודיסקרטיות
תודעת שירות, תקשורת בין אישית ויחסי אנוש טובים.
יכולת ניהול ופתרון קונפליקטים.
הגדרת תפקיד:
• אחריות כוללת על ניהול הקהילה בהתאם לתקנון הקהילה, ועד ההנהלה והחלטות האסיפה.
• קידום וביצוע יעדי הקהילה כפי שהוחלט בוועד ההנהלה ו/או באסיפה.
• ניהול שוטף של כלל הנושאים הקהילתיים / מוניציפאליים בעין זיוון.
• תכנון, ניהול ובקרה של תכנית העבודה השנתית ותקציב הקהילה וההשקעות.
• ניהול ליווי ופיתוח מנהלים, צוות העובדים, וועדות והמתנדבים במערכת הקהילתית.
• כתובת לטיפול בנושאים אישיים וחברתיים.
• ניהול קשרים וקידום שיתופי פעולה עם גורמי חוץ ופנים.
• שותף בתהליכי הצמיחה הדמוגרפית בקבוץ.
• ניהול תהליכים קהילתיים ותקשורת מקדמת ואפקטיבית עם כלל חברי הקהילה.
• שיתוף קהילה - העברת עדכונים ומידע לכלל הקהילה במדיות השונות באופן שוטף.
• אחריות על הכנת הקיבוץ לשעת חירום .
• אחריות להסדרת התחייבויות כספיות של חברי האגודה וגביית המיסים והתשלומים השונים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
כישורים ודרישות התפקיד:
o נסיון מוכח בניהול קהילה בקיבוץ מתחדש- יתרון.
o ניסיון בהובלת תהליכים חברתיים ובניהול מערכות חברתיות / קהילתיות. והובלת דיונים ציבוריים.
o ניסיון מוכח בתכנון, ניהול, ומעקב אחר תוכניות עבודה ותקציבים- חובה.
o בעל/ת תואר אקדמי או לימודי תעודה רלוונטיים- יתרון
o יחסי אנוש מצוינים - תקשורת בין אישית ברמה גבוהה.
o יכולת עבודה בצוות והנעת צוותי עבודה.
o דיסקרטיות, יושרה והגינות.
o יכולת ארגונית וניהולית מוכחת.
o בעל/ת ראיה מרחבית ותכנון לטווח ארוך.
o נכונות לגמישות בשעות עבודה.
o ניידות .
היקף משרה: 60%
כפיפות: ועד הנהלת הקהילה
אורך קדנציה: שלוש שנים
הגוף המאשר : אסיפה
הגוף הממליץ: ועד הנהלה/צוות איתור.
יש להגיש קורות חיים עד לתאריך 6.9.2024
רק פניות מתאימות תענינה
הגדרת התפקיד:
ניהול שוטף של המטעים הצעירים בעין זיוון, לפי פרוטוקול והנחיות המדריכים ועל פי הנהוג במטע.
אחריות לביצוע נטיעות חדשות לפי תכנית (משלב התכנון עד הנטיעה בפועל).
אחריות להזמנת חומרים וקבלתם בשטח לפי תכנית העבודה.
אחריות לניהול כלל העבודות בשטח הצעיר.
ניהול צוותי עובדים בשטח (כולל עובדי קבלן).
ביצוע עבודות גידול באופן עצמאי – סניטציה, דילול, גיזום ועיצוב.
התייעצות עם מדריכים מקצועיים.
עבודה בתאום עם מנהלי מח' מזיקים והשקיה.
עבודה מול משרד המטע בכל הקשור לחשבוניות, הזמנות, אישורים וכו'
שותף עם מנהל הענף לרכישת ידע חקלאי חדש בתחום המטעים הצעירים.
דרישות התפקיד וניסיון נדרש:
דרישות התפקיד:
ניסיון וידע קודם במגוון הנושאים הקשורים למטעים – יתרון.
השכלה רלבנטית בתחום החקלאות– יתרון.
ניסיון בניהול צוותים.
יכולת עבודה עצמאית.
יחסי אנוש טובים.
רישיון נהיגה לרכב – חובה.
עבודת שטח בצפון רמת הגולן.
היקף משרה: מלאה, 6 ימים בשבוע.
כפיפות: למנהל המטע.
תחילת עבודה: מיידית